poniedziałek, 22 grudnia 2014

PIERNIKI Z WITRAŻEM.

Świetny pomysł na świąteczne prezenty. Ja narobiłam sporo w tym  roku. Część zniknęła w trakcie ozdabiania, ale na całe szczęście większość została i będzie dodatkiem do tegorocznych prezentów.Zostawiam Was z tym pomysłem a ja tymczasem uciekam do świątecznych przygotowań i pakowania.



PIERNIKI Z WITRAŻEM

paczka landrynek
ciasto na ulubione pierniczki ja użyłam TEGO*

* Pierniki do produkcji pierników z witrażem muszą być piernikami które bardzo mało wyrastają podczas pieczenia.

Landrynki rozkruszyć drobno. Ja zrobiła to przy użyciu wałka. Ciasto na pierniki rozwałkować cienko. Wykrawać pierniki po czym w wykroju środkowym umieszczać pokruszone landrynki. Piec zgodnie z przepisem na pierniczki. Po upieczeniu piernika zostawić na blaszce do ostygnięcia lub delikatnie przesunąć z papierem na kratkę. 
SMACZNEGO!!!



1 komentarz:

  1. Przepiękne witrażyki:) Pozdrawiam i życzę zdrowych i wesołych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP